dinsdag 2 december 2014

2x Sparkle en For You...

Gisteren een heerlijk dagje hier kerstkaarten gemaakt met 2 vriendinnen, gezellig als vanouds. Heerlijk zo,n dag. Alleen heb ik maar 2 kaarten klaar en 4 half. Dus wordt vervolgd. onderstaande kaarten zijn hetzelfde gestempeld maar net een ander kleur mat eronder, zo krijg je toch twee totaal verschillende kaarten. Wat een kleurtje niet al kan doen.



Gebruikte Materialen:
Stempels, Simply Stars 130892, Gorgeous Grunge 130517
Inkt, Cherry Cobbler 126966, Smokey Slater 131179
Papier, Cherry Cobbler 121681, Smokey Slate 131291, Whisper White  106549
Diversen,   Jewel Basic Rhinestones 119246

Dit kaartje heb ik vorige week gemaakt met een kitje toen ik nog geen demo was van Stampin Up. Heb dit toen gekregen bij een bestelling die ik toen deed bij Rosalien , die nu mijn up line is. Als je opruimt vindt je verborgen schatten, dat blijkt wel. Vindt het zo mooi papier, amar heb er geen catalogus van dus weet niet welk het is in ieder geval het is uit de collectie maar wilde het hier toch tonen.

SUper Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaarten, mooi van kleur, die onderste vind ik ook erg leuk, altijd mooi om nog iets achter de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die sparkles zijn wel hele mooie, simpel(lijkende) toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen