maandag 14 juli 2014

Zo wat Swallowtail kaartjes gemaakt

Vorige week was de stukadoor hier om onze hal, trapgat en overloop weer mooi strak te maken. Er zaten van de vorige bewoners nog lelijke steenstrips tegen en een schrootjes plafond etc. Nu is alles lekker strak en wit scheelt al veel licht. Dus ik had me woensdag aan de kamertafel gesetteld om wat kaarten te gaan maken. de eerste serie is met de swallowtail stempel een echte aanwinst. Dacht eerst dat de houten blok voor mijn handen te groot zou zijn om er een goede afdruk mee te maken, maar mijn handige man heeft de blok ietsjes kleiner gemaakt, zodat de stempel er nog net oppast en je kan niet zien dat er iets af is. Dus deze hoort nu bij mijn favoriete stempel en je kan er zoveel mee doen, heerlijk zo`n stempel. natuurlijk zijn deze kaarten gemaakt met de nieuwste In Color kleuren van Stampin Up.

De bovenste twee kaarten zijn inmiddels op weg naar de USA naar 2 swap maatjes
  
Gebruikte materialen:
Stempels, Swallowtail 131943
Inkt, Lost Lagoon 133644
Papier, Lost Lagoon 133686, Very Vanilla Cardstock  124301, 
Diverse, Pearl basic Jewels 119247, Pool Party Marker, Island Indigo Marker

 

Gebruikte materialen:
Stempels, Swallowtail 131943, Tekst van de Project Life set  Remember This 135786
Inkt, Blackberry Bliss 133642
Papier, Blackberry Bliss 133682, Very Vanilla Cardstock  124301, 
Diverse, Pearl basic Jewels 119247, Pool Party Marker, Wisteria Wonder marker, Thick Bakers twine Coatstal Cabana 135638

Deze kaart heb ik voor de overbuurvrouw gemaakt, omdat we overdag 2 dagen niet van het toilet gebruik konden maken, mochten we haar toilet gebruiken. Als bedankje dus deze kaart waar ik binnenin een euro heb geplakt, (voor het spoelwater) en erbij een rol toiletpapier, haha, Gelukkig kon ze de humor er wel van inzien.
Gebruikte materialen:
Stempels, Swallowtail 131943, Petite Pairs 122497
Inkt, Tangelo Twist 133646, Mossy meadow 133645
Papier, Mossy Meadow 133683, Tangelo Twist 133684, Very Vanilla Cardstock  124301
Diverse,  Jewel Basic Rhinestones 119246


SUper Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Gaaf Yvon! Vooral die oranje/groene versie vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas komt er bij jou wat anders op je mat, hij gaat zo naar de brievenbus enne nogmaals GEFELICITEERD en welkom bij de 40+ club

      Verwijderen
  2. erg leuk en wat een super idee met dat draad en die stempel tja ik ben er ook helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen