zaterdag 28 juni 2014

Swallowtail kaartje, Mijn PL spullen en het nieuwe kleurenkaartje 2014-2016

Dit kaartje helemaal vergeten te laten zien, terwijl hij zo mooi is, vindt ik dan. Mooi door zijn eenvoud.
heb dit kaartje 2 weken geleden al gemaakt toen ik bij Rosalien aan het logeren was, heb deze stempel nog niet maar verwacht hem komende week binnen. Heb niet eens de hele stempel afgedrukt, maar dat is ook niet eens nodig. Hieronder zie je namelijk de hele stempel. je kan er zoveel moois mee maken en dat ga ik jullie de komende tijd natuurlijk ook laten zien.

Dit is de kaart die ik ermee heb gemaakt.
Gebruikte materialen;
Stempels, Swallowtail 131943, Chalk Talk 130634
Inkt, Sahara Sand 126976, Island Indigo 126986
Papier, Very Vanilla Cardstock  124301
Diversen, Circle Punch 1-3/8  119860, Bakers Twine Island Indigo 125575, Jewel Basic Rhinestones 119246

Vorige week kwam UPS de bestelde spullen afleveren en de door mij bestelde PL spullen zaten er ook bij. Wat zijn ze mooi, precies, mijn kleuren lekker vrolijk, hoop er vandaag mee aan de slag te kunnen.
Dit is wat ik besteld had om te beginnen met mijn Project Life.


 

Verder heb ik wat kleuren kaartjes gemaakt met de nieuwste kleuren inkt voor mijn klanten. natuurlijk ook weer met nieuwe spullen, maar die had ik gepreorderd dus heb ik al enkele weken in huis. 
De nieuwe In Color 2014- 2016 

Gebruikte Materialen;
Stempels, Work of Art 134114, Something To Say 134180 (vanaf 1 juli bij mij te bestellen.)
Inkt, Blackberry Bliss 133642, Hello Honey 133643, Mossy Meadow 133645, Tangelo twist 133646, Lost Lagoon 133644 (vanaf 1 juli bij mij te bestellen.)
Papier, Whiper White 124302
Diversen, File Tabs Edgelits  Dies 133729 (ook vanaf 1 juli bij mij te bestellen), Stitched Satin Ribbon Tangelo Twist 133669 (ook per meter bij mij te koop)

Super Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Veel plezier met je spullen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat zou zonde zijn als je deze niet had laten zien! Supermooie!!
    En ik ben nog steeds onder de indruk van die gave spullen die jullie allemaal hebben, geen idee waar het allemaal voor dient, maar ziet er wel spectaculair uit!!
    Fijn weekend! (in kleine letters dit keer ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi is ie die vlinder, ik ben er ook helemaal weg van. En die nieuwe kleurtjes om te smullen, ben benieuwd naar je PL, ik ga er ook mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen