dinsdag 10 juni 2014

1 juli de nieuwe catalogus van Stampin Up te verkrijgen

Vaste klanten (degene die minimaal 2x iets bij me besteld hebben) krijgen hem gratis toegezonden. Anders kan je hem bij me bestellen voor 3.50 excl. verzendkosten en met verzendkosten 7 euro.

Natuurlijk wil ik jullie ook even herinneren aan mijn nieuwe klantenkaart. 

Vanaf 1 juni begin ik met een klantenkaart, (dit wordt in eigen beheer gedaan en is dus alleen bij mij geldig). Dat betekent sparen voor gratis Stampin Up producten. Dat klinkt natuurlijk als muziek in je oren. hoe gaat het in zijn werk?

Bestel je vanaf vandaag iets bij mij uit een van de catalogussen, of bv iets van de kits en lossen producten. Kortom alles van Stampin Up, dan krijg je bij iedere bestelling van minimaal 20 euro een stempeltje op je klantenkaart (de klantenkaarten hou ik bij in een apart document en kan je altijd opvragen bij mij.) Bestel je bv voor 40 euro krijg je 2 stempeltjes etc.

Heb je 10 stempels op je kaart dan mag je iets uitzoeken uit de lopende catalogus voor maar liefst 17.50. (Als iets duurder is kan je het natuurlijk evengoed bestellen,dan wordt er 17.50 van je bestelde product vanaf getrokken) Is dat nou niet erg leuk.

Dan is er een extra besteldata bijgekomen, mocht je bv toch nog wat uit de retired lijst willen bestellen, dan kan dat voor 21 juni, dan moet de betaling bij me binnen zijn.

30 Mei is de Retired lijst bekend gemaakt, er gaan een hoop producten uit om plaats te maken voor heel wat nieuwe mooie producten.
HIER is het overzicht in PDF bestand van alle stempels die eruit gaan en HIER van alle accessoires die eruit gaan ook in pdf bestand.
Voor al deze producten geld op is op, dus wil je nog iets heel graag bestellen uit de oude catalogus , sla dan nu ja slag want na 30 juni is hier niets meer uit te bestellen. Producten die niet in de lijst staan komen vanzelf weer terug in de nieuwe catalogus.


SUper Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. leuk een nieuwe catalogus, ga binnenkort nog even kijken of ik nog wat inktjes ga aanvullen.

    BeantwoordenVerwijderen