woensdag 5 maart 2014

hebben jullie al in het topic SALE!!! gekeken.

Vindt je een rol lint, of een doosje knoopjes te veel van het goede. Ik verkoop lint ook per meter en knopen/brads per set. het assortiment wordt nog verder uitgebreid, maar dit is wat ik zelf nu op voorraad heb. Wil je liever een andere kleur of een ander lint of knopen/brads, mail me dan dan bestel ik het en dan kan je kleinere setjes kopen. Zoek je een bepaalde kleur cardstock A4 of 30.5 x 30.5 en je wilt geen hele pak bestellen, maar een paar vellentjes ook dat kan via mij ik verkoop de vellen ook los. Dit geld ook voor design papier, in een pak zitten 2x dezelfde dubbelzijdige vellen die kan je dus ook gewoon bij mij bestellen dan krijg je 6 hele vellen ipv 12. 

Kijk maar bij SALE!!!  daar staan al diverse producten in, maar nog niet alles.


SUper  Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit!! Ik zou het zo bestellen als ik ermee overweg kon!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke actie, ga ik vast nog wel eens iets van bestellen....

    BeantwoordenVerwijderen