zondag 23 februari 2014

Bloghop Nederlandse tekst sentimenten.

Als het goed is kom je vanuit het blog van Rosalien naar hier.

Veel Stampin Up Demonstratrische deden gisteren en vandaag mee aan de ze bloghop om deze leuke Nederlandse teksten te promoten, in de hoop dat er een vervolg wordt gemaakt bij Stampin Up op deze leuke set. Vandaag begint de Blog Hop bij Caroline mocht je de weg kwijt zijn of willen beginnen bij haar dan klik je op haar naam en kom je op haar blog terecht.
Janneke heeft deze bloghop opgezet en op haar blog is gisteren deze bloghop begonnen , dus wil je nog meer inspiratie dan zou ik zeker even op Janneke`s naam klikken en door door hoppen.


Dit is de Set waar het om gaat.
Het artikelnr is : 134966.
De prijs : 35,95 euro voor 24 teksten, dat is omgerekend 1,49 per tekststempel, dus dat valt dan mee.


Ik heb met de woorden hartelijk bedankt dit leuke kaartje gemaakt.
Gebruikte materialen:
Stempels,  Nederlandse sentimenten 134966, Geometrical 133161, Springtime Hello 133415.
Papier, cardstock Whisper White 124302, cardstock A4 Crushed Curry 131288  ,Kaleidoscoop Designer Series Paper 132995
Inkt, Crushes Curry 131173, Strawberry Slush 131178, Bermuda bay 131171, Smokey Slate 131179
Tools, On Film Frammelits Dies 132969, Circles punch "1" 119868, "Circles Punch "3/4" 119873, Rhinestone Basic Jewels 119246


Deze maand is de Sale A Bration aktie nog bezig en dat betekend dat als je voor minimaal 60 euro besteld je een gratis artikel uit de SAB folder mag kiezen. Maar ik zou Yvon niet zijn, als daar niet nog wat bij zou komen. Mocht je besluiten deze stempelset te kopen bij mij, dan krijg je 6 euro korting op deze set. Dus zoek voor minimaal 60 euro uit inclusief deze sentimenten set 134966, dan trek ik 6 euro van je bestelling af, natuurlijk geld de SAB ook dus je hebt 6 euro korting en 1 gratis item uit de SAB folder.
Mocht je hier gebruik van willen maken mail me dan op stampidoe@planet.nl

Van hieruit hop je door naar Miranda

Veel Hop plezier, Groetjes Yvon...

22 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Yvon en ik heb hem mogen ontvangen. Hij staat hier op de kast. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War een leuke kaart zo met die balletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijke kaart, ik ga maar eens gauw verder hoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuk dat je de rondjes zo hebt gedaan als het dsp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt zeg! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen